Kniha kouzel

Kniha kouzel

Solo mód Kouzla Čarodějové Fantasy
1–4
12+
45 min.
5
YouTube náhled

Popis hry Kniha kouzel

Staňte se největším čarodějem Výročního velkého obřadu tím, že budete sbírat a spravovat své Materie, abyste nakrmili své známé a naučili se kouzla. Jednejte rychle, abyste své schopnosti použili brzy... nebo počkejte, až je uvolníte v plné síle. Vaše cesta k vítězství je plná možností volby a kombinované taktiky!

Ve hře SpellBook každý hráč v doprovodu svého známého vlastní grimoár a sbírá Materie, aby ovládl kouzla a nakrmil svého známého. Hra poskytuje předpřipravené sady kouzel pro použití v prvních kolech, ale brzy hráči začnou náhodně losovat kouzla nebo vytvářet vlastní kombinace kouzel, které jsou společné pro všechny hráče. Každá kombinace kouzel poskytuje efekt, který trvá po zbytek hry, a čím je kombinace důmyslnější, tím je efekt silnější. S postupem kol se hra stává pokaždé jiným zážitkem, přičemž je možné vytvořit více než 2100 kombinací kouzel.

Hra končí, jakmile je kouzelníkův grimoár kompletní nebo je plně nasycen známý, pak vyhrává hráč s největším počtem bodů.

SpellBook obsahuje sólový režim, který věrně kopíruje hru více hráčů a nabízí vysokou úroveň výzvy a vynikající způsob, jak se naučit pravidla hry.

Zaujala tě hra Kniha kouzel?

Přidej se k nám v klubu deskových her Deskovky Kateřinice. Deskovky hrajeme každý čtvrtek od 18:00 v Komunitním centru Kateřinice.

Komponenty

  • 84 karet kouzel (7 sad po 3 kartách)
  • 105 žetonů matérie v 7 barvách s různými runami
  • 1 deska oltáře
  • 4 desky společníků
  • 4 karty nápovědy
  • 1 měšec magického víru
  • 1 žeton prvního hráče
  • 1 odhazovací krabička
  • Pravidla hry v češtině a slovenštině

Příprava

  1. Každý hráč obdrží desku společníka, kartu nápovědy a sadu 7 karet kouzel (všichni mají stejnou sadu).
  2. Na desku oltáře umístěte 5 náhodně vylosovaných žetonů matérie z měšce.
  3. Každý hráč si vezme 2 náhodné žetony matérie z měšce.
  4. Určete začínajícího hráče a dejte mu žeton prvního hráče.

Průběh tahu / kola

Hra probíhá ve třífázových tazích (ráno, poledne, večer), přičemž v každé fázi může hráč provést jednu z následujících akcí:

Ranní fáze:

  • Vezměte si jeden žeton matérie z oltáře.
  • Nebo si vylosujte dva žetony matérie z měšce.

Polední fáze:

  • Uskladněte jeden žeton matérie na nejnižší volné políčko na desce společníka.

Večerní fáze:

  • Naučte se nové kouzlo zaplacením 3–5 žetonů matérie odpovídající barvy (podle úrovně kouzla). Jeden z těchto žetonů umístěte na kartu kouzla.

Po každém tahu doplňte oltář na 5 žetonů. Pokud je na oltáři 10 žetonů, odstraňte je a nahraďte pěti novými z měšce.

Bodování

Na konci hry hráči získávají vítězné body za:

  • Naučená kouzla (podle úrovně a efektu).
  • Uskladněné žetony matérie na desce společníka.

Konec hry a závěrečné bodování

Hra končí, když některý hráč:

  • Naučí se všech 7 kouzel.
  • Nebo zaplní všechna políčka na desce společníka žetony matérie.

Po dokončení aktuálního kola se sečtou vítězné body a hráč s nejvyšším počtem bodů se stává vítězem soutěže SuperČar.

Kniha kouzel nabízí strategickou hratelnost s jednoduchými pravidly, vhodnou pro rodiny i zkušené hráče. Díky variabilitě kouzel a možnostem kombinací poskytuje vysokou znovuhratelnost.

Charakteristika hry

Desková hra Kniha kouzel (SpellBook) je určena pro 1–4 hráčů, doporučeno od 12 let a herní doba je přibližně 45m. Hodnocení hry: vynikající.

Tento graf je subjektivní, tak jak hru hodnotíme v rámci našeho klubu.

Tato souhrná stránka o hře vznikla v rámci klubu deskových her Deskovky Kateřinice.

Základní data o hře jsou získávána z BoardGameGeek.